PracaGrupypl.praca.szukana › *ASYSTENTKA*SEKRETARKA*WARSZAWA*

  • 1. Data: 2003-04-07 18:07:37
    Temat: *ASYSTENTKA*SEKRETARKA*WARSZAWA*
    Od: "Marta" <m...@g...pl>

    Szanowni Panstwo,

    Jestem studentka V roku psychologii spolecznej w Warszawie. Posiadam
    prawie 2-letnie doswiadczenie zawodowe w dzialach administracyjnych
    oraz w staz agencji doradztwa personalnego, biegle posluguje sie
    komputerem (MS Office, SPSS, Internet, urzadzenia biurowe), swobodnie
    porozumiewam sie w jezyku angielskim. Jestem ambitna, z poczuciem
    humoru i latwo sie ucze. Posiadam zdolnosci analityczne, doskonala
    umiejetnosc organizacji czasu pracy oraz potrafie dzialac pod presja
    czasu. CV przesle na zyczenie.

    Z powazaniem,

    Marta M.