PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2005-09-16 11:48:46
    Temat: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: Michal <m...@o...smieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj bylem na rozmowie kwalifikacyjnej ktora trwala w calosci 7 minut
    po czwartej minucie uslyszalem ze sie nie nadaje.
    Dzis papienka prowadzaca rozmowe powiedziala mi ze podjela taka decyzje w
    oparciu na moja komunikacje niewerbalna. Czyli nie w oparcu o to czego nie
    zdazylem powiedziec.
    Ktos pobije ten wspanialy rekord ??
    Czy wg was mam prawo prosic o pisemne uzasadnienie takiej a nie innej
    decyzji bo wg mnie cala ta rozmowa to byla farsa i kpina, a wytlumaczeniem
    jest komunikacja niewerbalna czyli bardzo szerokie i dla mnie mgliste
    pojecie.
    Porady mile widziane.
    Michal