PracaGrupypl.praca.dyskusje3 miesieczne wypowiedzenie › 3 miesieczne wypowiedzenie
  • Data: 2006-10-12 17:59:00
    Temat: 3 miesieczne wypowiedzenie
    Od: aga <l...@a...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pewien problem: moj pracodawca zmienia nazwe firmy, zmienia sie
    rowniez wlasciciel. Firma przechodzi w rece "nowego" wlasciciela od 1
    stycznia 2007 roku, do tego czasu wyslano mnie na tzw. 3-miesieczne
    wypowiedzenie, a od stycznia 2007 mam dostac nowa umowe.

    Prosze napisac, czy po takim 3-miesiecznym wypowiedzeniu w sytuacji
    gdybym zostala zwolniona powiedzmy w lutym, nadal nalezy mi sie zasilek
    dla bezrobotnych?

    BArdzo prosze o pomoc, bo jestem zupelnie zielona w tej sprawie.

    Z gory wszystkim dziekuje i pozdrawiam

    --
    maria576 [mapla] wp [kropka] pl