PracaGrupypl.praca.dyskusje3 m-czny okres rozliczeniowy › 3 m-czny okres rozliczeniowy
  • Data: 2004-03-31 07:23:32
    Temat: 3 m-czny okres rozliczeniowy
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos moglby mi wytlumaczyc "lopatologicznie" jak rozlicza sie czas pracy
    (chodzi mi o nadgodziny tak naprawde) w 3 m-cznym okresie rozliczeniowym,
    osoby zatrudnionej na pelnym etacie, ze stawka godzinowa powiedzmy 5 zl/godz
    (zeby bylo latwo), ktora przepracowala: w styczniu(norma 168g): 160godzin w
    lutym(norma 160g): 170godzin w marcu(norma 184g): 190godzin Moze ktos
    wytlumaczy, albo poda jakies kowadlo ratunkowe w postaci linka? Przekopalam
    pol sieci i nic konkretnego nie znalazlam...

    Z gory dziekuje za podpowiedzi
    Quit