PracaGrupypl.praca.dyskusje › 12k/mies ?

  • 1. Data: 2005-10-17 05:02:07
    Temat: Re: 12k/mies ?
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Jarod wrote:
    > Witam

    Witam,

    > Kolega moich znajomych pracuje w Warszawie i zarabia okolo 12k/mies
    > jest programista, czy ktos moze mi powiedziec za jakie projekty i w
    > jakim srodowisku otrzymuje sie 12k/mies ? On pracuje na etat i co
    > miesiac dostaje ok. 12k/mies, zwykla ciekawosc powoduje , ze
    > chcialbym sie dowiedziec co taki czlowiek musi umiec. Wiem, ze trzeba
    > byc specjalista wysokich lotow zeby tyle wyciagac ale moze ktos sie
    > orientuje ? Jarod

    Jesli koduje to bez kitu ma chyba tyle rak co osmiornica i symultanicznie
    trzepie 10 projektów, albo jest filarem firmy i bez niego wszystko sie
    zalamie. Moze jest szefem jakiegos mega przedsiewziecia (projektu)?

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 2. Data: 2005-10-17 05:06:41
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    badzio wrote:
    > No wiec tak... 12k brutto czy netto? Ile doswiadczenia ma? Bo jesli
    > brutto to na reke wychodziloby ~8kzl. A nawet jesli netto... z mojego
    > rozeznania wynika ze poczatkujacy programista moze dostac w kraku czy
    > wrocku ~2.7-3kzl netto...

    początkujący po studiach we wrocku bez doświadczenia dostaje max 2k w
    b.dobrej firmie

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 4. Data: 2005-10-17 17:28:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > dowiedziec co taki czlowiek musi umiec. Wiem, ze trzeba byc specjalista
    > wysokich lotow zeby tyle wyciagac ale moze ktos sie orientuje ?
    A nie prosciej poprosic znajomych zeby sie zapytali kolegi co konkretnie
    robi?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-10-17 17:52:13
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2005-10-17 18:02:58
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    brutto to na reke wychodziloby ~8kzl. A nawet jesli netto... z mojego
    rozeznania wynika ze poczatkujacy programista moze dostac w kraku czy
    wrocku ~2.7-3kzl netto... zatem moge sobie wyobrazic ze programista z

  • 7. Data: 2005-10-17 18:29:35
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Kolega moich znajomych pracuje w Warszawie i zarabia okolo 12k/mies jest

    Ważne jest kto jego pracę sprzedaje ,pod jaką marką = za jaką kasę .
    Dwóch takich samych programistów z takim samym doświadczeniem ,pracując w
    jednym biurowcu weźmie od 2 -12 k /netto/m-c.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-10-17 18:40:29
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Jesli koduje to bez kitu ma chyba tyle rak co osmiornica i symultanicznie
    > trzepie 10 projektów, albo jest filarem firmy i bez niego wszystko sie
    > zalamie. Moze jest szefem jakiegos mega przedsiewziecia (projektu)?

    Wlasnie nie wiem co taki czlowiek musi robic, ale poderzejwam ze nie zarabia
    na ilosci tylko na tym, ze posiada jakas unikatowa wiedze i w dodatku spora.
    Jarod

  • 9. Data: 2005-10-17 19:14:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bArT napisał(a):
    > początkujący po studiach we wrocku bez doświadczenia dostaje max 2k w
    > b.dobrej firmie
    Kolega z roku znalazl prace bedac na ostatnim, X semestrze. Java, zero
    doswiadczenia w pracy jako programista. Podal mi swoje zarobki netto
    jako przedzial 2.7k-3k zl/m-c.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2005-10-17 19:23:51
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    badzio wrote:
    > Kolega z roku znalazl prace bedac na ostatnim, X semestrze. Java, zero
    > doswiadczenia w pracy jako programista. Podal mi swoje zarobki netto
    > jako przedzial 2.7k-3k zl/m-c.

    Mama takich kolegów mnóstwo z mojego roku 2005. Już tak dobrze nie ma na
    początek :)

    --
    pozdrawiam
    bArT