PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??

  • 21. Data: 2003-07-03 11:45:55
    Temat: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Kania write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of czw, 03 lip 2003 at 08:30 GMT

    >pracodawca dojdzie do wniosku, ze nie jestem gorsza niz mezczyzni. A moze i
    >lepsza :)

    Znaczy się, te, no, walory estetyczne?

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | Zdarza się, że haczyk zostaje połknięty razem z rybakiem. |

  • 22. Data: 2003-07-03 12:52:38
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching Kania write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of czw, 03 lip 2003 at 08:30 GMT

    > Znaczy się, te, no, walory estetyczne?

    Zlosliwiec :P

    Kania

  • 23. Data: 2003-07-05 11:31:49
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 16:53:36 +0200, "FX" <f...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Koles ktorego zatrudnilismy, niezly w Delphi, MS SQL 2K Server i MySQL - w
    >pierwszej turze podal 1500zl netto a teraz pracuje za 1100zl brutto.
    >Kwote te sam zaproponowal. Stwierdzil ze lepiej pracowac za kilkaset
    >zlotych niz siedziec caly tydzien w domu.
    >I ma racje. Konkurencja jest - wiec on zyskuje nie tylko to ze zarabia, ale
    >to ze bedzie mial doswiadczenie i za pare lat zarobi kilka razy wiecej.

    A w jakim wymiarze godzinowym pracuje?

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 24. Data: 2003-07-06 02:46:28
    Od: "Pinokio Skalny" <p...@N...gazeta.pl>

    FX <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Potem wyciagnalem srednia i odrzucilem wszystkie wyzsze oferty.

    Dobry rekruter szuka najlepszych, a nie najtanszych. Jesli ktos sie nie ceni,
    to nie najlepiej o nim swiadczy.

    > Potem druga tura rozmow - udawalem ze nie pamietam tamtej podanej
    > kwoty. Pytalem drugi raz o to samo. Tylko w jednym wypadku ktos podal
    > kwote wyzsza a w wiekszosci podawali kwoty nizsze - nawet 1000zl brutto.

    Ja bym nie pracowal w Polsce za mniej niz za 12,000 PLN.

> [...]
    > Kwote te sam zaproponowal. Stwierdzil ze lepiej pracowac za kilkaset
    > zlotych niz siedziec caly tydzien w domu.

    Pewnie, lepiej popracowac za kilkaset i zgromadzic srodki na wyjazd do USA, a
    takich naciagaczy jak Ty zostawic za soba.

  • 25. Data: 2003-07-07 07:31:54
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał
    > [...]
    > Kwote te sam zaproponowal. Stwierdzil ze lepiej pracowac za kilkaset
    > zlotych niz siedziec caly tydzien w domu.

    już widzę jego ogromną "motywację" do pracy za tak poniżającą kwotę.

    > I ma racje. Konkurencja jest - wiec on zyskuje nie tylko to ze zarabia,
    ale
    > to ze bedzie mial doswiadczenie i za pare lat zarobi kilka razy wiecej.

    Mam nadzieję, że nie u tak "hojnego" pracodawcy jak ty.

    Vetch

  • 26. Data: 2003-07-08 08:47:23
    Od: "Jaroslaw Krochmalski" <j...@N...gazeta.pl>

    Maciej Żywno <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > napisalem ze nie mam doswiadczenia zawodowego ale jako student dosc mocno
    > czuje sie w javie (oczywiscie jak na studenta) np, aplikacjach www i takich
    > historiach

    to ciekawe, poniewaz

    > byc moze moje zadanie polegaloby na napisaniu w jsp stronki + wnetrznosci
    > ale chyba nie na serwerze aplikacji :)

    stronki w jsp NIE na serwerze aplikacji ? jaki to magiczny sposob na
    uruchamianie jsp bez serwera? Skoro tak mocno czujesz sie w Javie, to
    powinienes cieszyc sie, gdy zlapiesz cos za 500 zl :)

    pozdro
    http://jarek.krochmalski.com

  • 27. Data: 2003-07-10 08:56:32
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    > I ma racje. Konkurencja jest - wiec on zyskuje nie tylko to ze zarabia,
    ale
    > to ze bedzie mial doswiadczenie i za pare lat zarobi kilka razy wiecej.

    Strasznie mi się podoba takie myslenie - "ja nie zapłacę, ale on napewno
    będzie miał większe doświadczenie i lepiej u następnego".
    Ja mam 12 lat doświadczenia - i co ?
    Gdy będę szukał pracy będę musiał konkurować z takimi co pracują za 1000 zł.
    Potencjalny pracodawca będzie miał dylemat: - młody bez doświadczenia za
    1000, czy doświadczony (niekoniecznie dokładnie w profilu firmy) za X razy
    tysiąc.

    Bądźmy szczerzy - rynek programistyczny stał się denny i nie ma się co
    oszukiwać, że powrócą kokosy.

    Andrzej.