PracaGrupypl.praca.dyskusje › ???

  • 1. Data: 2002-10-24 21:40:39
    Temat: ???
    Od: "wojus" <w...@w...pl>

    jakiś czas temu dostałam pracę w pewnej firmie komputerowej,
    oni zachwyceni moją CV, takie doświadczenie itd....
    było bardzo OK
    miałam pracować na komputerze - praca z tekstami,
    jednak zmienili zdanie - że koniecznie trzeba wykorzystać moje doświadczenie
    z tematyka unijną

    ja się cieszyłam jeszcze bardziej ....

    na początku pytanie - o moje kontakty w UKIE itd.
    chcieli jak najwięcej wykorzystać moich znajomości
    pomogła, nie przesadzając z pomocą (mogłam im to załatwić, jednak coś mówiło
    mi nie)....

    oni podczas rozmów mówili, że wykorzystują ludzi z kontaktami
    - no to co jest najwazniejsze? wykonana praca czy znajomi w W-wie?

    w międzyczasie pytali, jak bym zreazlizowała kolejny projekt,
    powiedziałam że wykorzystując kadrę szkół wyższych
    później mi powiedzili, zę oni juz z tymi osobami (których nazwiska ja
    podawałąm podczas rozmowy)
    sami się dogadali
    - czułam się wyrolowana

    zrobiłą w międzyczasie dla nich 2 projekty, podpisaliśmu umowę o dzieło,
    wszyscy byliśmy zadowoleni - oni z pracy ja z umowy
    (bardzo pasowało mi to, ze nie był to etat, gdyż zajmuję się innymi
    rzeczami,
    umowa im jak i mi bardzo leżała)

    na pytanie - co z dalszymi projektami - powiedzieli, że się odezwą
    ja tylko przedstawiłam im propozycje

    ... a oni się nie odzwywają

    denerwuje mnie ta sytuacja, gdyż lubię wiedzieć na czym stoję,
    jak mam wolny czas, zawsze coś wówczas robię,
    dlatego nie lubię sytuacji, gdyż się coś odkłada na ostatnią chwile

    Jak mam z nimi rozmawiać?
    Czekac na telefon?
    Zadzwonić i co?

    W ogóle to co sądzicie o takiej współpracy - wg mnie bardzo dziwnej
    współpracy
    Mi szczerze mówić szkoda czasu na wyczekiwania,
    gdyż w tym czasie mogłabym robic coś innego

    Nie podoba mi się ta sytuacja
    jakieś dziwne relacje

    pozdrawiam i z góry dzięki za Wasze opinie
    Niezadowolona ze współpracy :-)))

  • 2. Data: 2002-10-24 22:50:34
    Temat: Re: ???
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > Jak mam z nimi rozmawiać?
    > Czekac na telefon?
    > Zadzwonić i co?

    dzwonic codziennie. molestowa i truc dupe. domagac sie konkretow.
    im na reke jest to ze sie nie odzywasz.
    kurcze, wycisneli Cie jak cytryne
    Silvio

  • 3. Data: 2002-10-25 09:40:35
    Od: "Ewa" <t...@w...pl>

    Zgadzam sie z poprzednia odpowiedzia na Twoj post - malo tego zaproponuj
    podpisanie kontraktu - w ktorym bylaby lojalka na dawanie wlasnie Tobie
    pracy
    pozdrawiam Ewa

  • 4. Data: 2002-10-26 08:10:47
    Od: "wojus" <w...@w...pl>

    dzięki za te 2 skromne opinie
    :-((
    liczyłam na więcej wypowiedzi :-)))
    chyba mam pecha

  • 5. Data: 2002-10-26 20:12:27
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > dzięki za te 2 skromne opinie
    > :-((
    > liczyłam na więcej wypowiedzi :-)))
    > chyba mam pecha

    A jakie wypowiedzi?
    Wlasciwie sama sobie odpowiedzialas opisujac sytuacje w poscie, po co cie
    jeszcze dolowac.
    Badz po prostu madrzejsza w nastepnych kontaktach z innymi firmami i uzywaj
    jak najwiecej ogolnikow a nie szczegolow, nazwisk itp

    pozdr
    Krzysztof