PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › :-/
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: :-/
    Date: Wed, 15 Jan 2003 22:14:34 +0100

    "Umawiamy sie teraz tak, ze jesli bedziesz potrzebny to ktos do Ciebie z
    firmy zadzwoni"

    No i chyba w koncu stalo sie. Okazuje sie, ze wykonujac czesto lepiej
    swoja prace od innych, znajac sie na wiekszej ilosci zagadnien,
    zarabiajac 1/3 mniej, niz pozostali, ktorzy robia to samo - nie ma sie
    absolutnie zadnych szans z pracownikami, ktorzy sa w "blizszych
    stusunkach" z szefem... (ciocia, kolega ze szkoly, dziewczyna brata
    itd...)
    A tak siebie pilnowalem - nie chcialem zadnych podwyzek, nie musieli za
    mnie placic podatkow (bez umowy), mieli mnie na zawolanie, mieli duzo
    mniej roboty... Rozumiem, ze to "jesli bediesz potrzebny to ktos
    zadzwoni" znaczy mniej-wiecej to samo co "bylo milo ale juz
    podziekujemy".

    Za kilkanascie dni trzeba bedzie zaplacic za szkole ale czarno to
    widze... No nic, wiecej czasu bedzie.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.