eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 281 ofert w bazie

Znaleziono 71 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: mazowieckie
dostawca ofert: infopraca.pl

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 3

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Audyt bezpieczeństwa to kompleksowa analiza warunków pracy oceniająca stan bezpieczeństwa i higieny pracy w danej firmie. Składa się on z wielu elementów i obszarów np. weryfikacji procesów, stanu maszyn i urządzeń, zabezpieczenia ...

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...