Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Zielona Góra
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 110 b
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia
- przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień
- dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami
- prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego
- zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu
- dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu; współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
- wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych a związanych z bieżącą działalnością urzędu
Warunki pracy
*przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia;
*przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień;
*dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami;
*prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego;
*zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu;
*dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu;
*współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
*wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych
a związanych z bieżącą działalnością urzędu.
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalny i sztucznym oświetleniu, przemieszczanie się pomiędzy pokojami i piętrami. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi - konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Siedziba znajduje się na parterze i I piętrze, w budynku bez windy. Praca nie będzie wykonywana w porze nocnej i nie dotyczy pracy zmianowej.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zastrzega się możliwość odwołania konkursu o naborze w każdym czasie bez podania przyczyny.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- dobra znajomość obsługi komputera i obsługi programów Microsoft Office
- ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane po kątem zadań realizowanych przez organy nadzoru budowlanego, a w szczególności przepisów dotyczących rozpoczęcia budowy oraz jej zakończenia
- ogólna znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności pod kątem regulacji związanych bezpośrednio z realizowanymi na stanowisku zadaniami, tzn. postanowienia i decyzje, zaświadczenia, sposób obliczania terminów i dostarczania korespondencji, wezwania, skargi oraz wnioski
- komunikatywność – ma to szczególne znaczenie z uwagi na stały kontakt z klientem oraz pozostałymi pracownikami urzędu
- chęć nauki i współpracy z pozostałymi pracownikami urzędu – oferujemy pełen instruktaż w zakresie zadań realizowanych na stanowisku i pomoc dopóki nie będzie możliwe samodzielne realizowanie większości z nich
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- mile widziane doświadczenie w administracji
- • mile widziane wykształcenie lub uprawnienia związane z zakresem zadań na oferowanym stanowisku (takie jak np.: prawo, administracja, technik administracji, wykształcenie średnie budowlane, uprawnienia budowlane w ograniczonym lub pełnym zakresie)
- prawo jazdy
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie lub świadectwa pracy potwierdzające staż pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
ul. Aleja Zjednoczenia 110 b , 65-120 Zielona Góra
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na inspektora w PINB Miasto Zielona Góra"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »