eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Zielona Górainspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Zielona Góra

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra

65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 110 b

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia
  • przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień
  • dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami
  • prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego
  • zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu
  • dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu; współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
  • wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych a związanych z bieżącą działalnością urzędu


Warunki pracy

*przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia;
*przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień;
*dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami;
*prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego;
*zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu;
*dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu;
*współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
*wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych
a związanych z bieżącą działalnością urzędu.


Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalny i sztucznym oświetleniu,  przemieszczanie się pomiędzy pokojami i piętrami. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi - konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Siedziba znajduje się na parterze i I piętrze, w budynku bez windy. Praca nie będzie wykonywana w porze nocnej i nie dotyczy pracy zmianowej.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zastrzega się możliwość odwołania konkursu o naborze w każdym czasie bez podania przyczyny.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dobra znajomość obsługi komputera i obsługi programów Microsoft Office
  • ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane po kątem zadań realizowanych przez organy nadzoru budowlanego, a w szczególności przepisów dotyczących rozpoczęcia budowy oraz jej zakończenia
  • ogólna znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności pod kątem regulacji związanych bezpośrednio z realizowanymi na stanowisku zadaniami, tzn. postanowienia i decyzje, zaświadczenia, sposób obliczania terminów i dostarczania korespondencji, wezwania, skargi oraz wnioski
  • komunikatywność – ma to szczególne znaczenie z uwagi na stały kontakt z klientem oraz pozostałymi pracownikami urzędu
  • chęć nauki i współpracy z pozostałymi pracownikami urzędu – oferujemy pełen instruktaż w zakresie zadań realizowanych na stanowisku i pomoc dopóki nie będzie możliwe samodzielne realizowanie większości z nich
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • mile widziane doświadczenie w administracji
  • • mile widziane wykształcenie lub uprawnienia związane z zakresem zadań na oferowanym stanowisku (takie jak np.: prawo, administracja, technik administracji, wykształcenie średnie budowlane, uprawnienia budowlane w ograniczonym lub pełnym zakresie)
  • prawo jazdy
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lub świadectwa pracy potwierdzające staż pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopia prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
    ul. Aleja Zjednoczenia 110 b , 65-120 Zielona Góra
    Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na inspektora w PINB Miasto Zielona Góra"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA kontroler skarbowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA legalizator

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-05-24

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

    Opracowany przez CBRE "Global Tech Talent GuideBook 2025". wskazuje, że specjaliści IT w Polsce mogą liczyć na naprawdę atrakcyjne, iście europejskie warunki zatrudnienia. Sytuacja na rynku nie jest jednolita, ale są miasta, które wyraźnie ...

    O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

    Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.