Kto szuka:
Health Resort & Medical Spa Aquapark Panorama Morska
Stanowisko:
Asystent zarządu/specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Lokalizacja:
Jarosławiec
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym,
- wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
- nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
- kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
- organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu,
- umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
- dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
- zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań, i inne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej,
- status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
- bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej,
- mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe i inne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »