Kto szuka:
TRAKCJA S.A.
Stanowisko:
Specjalista w Dziale IT / Help Desk
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
- Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach;
- Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja;
- Realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
- Udział w testowaniu nowych rozwiązań.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w pracy w Dziale HelpDesk lub pokrewnym;
- Dobra znajomość obsługi komputerów, oraz urządzeń peryferyjnych;
- Wiedza w rozwiązaniach pracy grupowej MS365;
- Podstawowa znajomość usług i infrastruktury sieciowej;
- Nastawienie na współpracę i chęć pomocy;
- Samodzielność, umiejętność organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
- Komunikatywność.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika;
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny;
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii);
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami;
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracownika (500-5000zł brutto).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »