Kto szuka:
Trakcja S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP).
- Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych.
- Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami.
- Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców, dostawców i usługodawców.
- Wsparcie kierownika w przygotowaniu zestawień, harmonogramów, raportów, prognoz finansowych oraz budżetu.
- Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomia, finanse, kierunki techniczne).
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Minimum podstawowa znajomość procesów finansowych i terminologii budowlanej.
- Zdolności analityczne, dokładność i skrupulatność.
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę.
- Doświadczenie w rozliczaniu kontraktów budowlanych w oparciu o FIDIC lub pokrewne.
- Znajomość procesów finansowych i terminologii budowlanej będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »