eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocławaudytor wewnętrzny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

audytor wewnętrzny

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

audytor wewnętrzny do spraw audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego

50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania audytowe zapewniające na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego (w tym w szczególności przeprowadza przegląd wstępny, przygotowuje program zadania zapewniającego, przeprowadza czynności audytowe, uzgadnia wstępne wyniki, sporządza sprawozdanie),
  • realizuje zadania audytowe w formie czynności doradczych,
  • przeprowadza monitorowanie realizacji zaleceń oraz przeprowadza czynności sprawdzające w zakresie ich wykonania,
  • prowadzi dokumentację dotyczącą zadania audytowego i pozostałą dokumentację audytu wewnętrznego,
  • współuczestniczy w sporządzaniu informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim oraz sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego,
  • prowadzi audyty wewnętrzne zlecone przez Ministra Finansów, Szefa Krajowej Administracji Skarbowej lub Prezesa Rady Ministrów,
  • współuczestniczy w opracowaniu i aktualizacji procedur wewnętrznych dotyczących funkcjonowania audytu wewnętrznego w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu,
  • współuczestniczy w opracowaniu planu audytu wewnętrznego w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz jego zmian.


Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1.

  • Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.

  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)

  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych

  • Zagrożenie korupcją.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok w obszarze: przeprowadzania audytów wewnętrznych lub przeprowadzania czynności kontrolnych związanych
z wydatkowaniem środków publicznych.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • szczególne uprawnienia: 1) posiadanie jednego z certyfikatów: • Certified Internal Auditor (CIA), • Certified Government Auditing Professional (CGAP), • Certified Information Systems Auditor (CISA), • Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), • Certified Fraud Examiner (CFE), • Certification in Control Self Assessment (CCSA), • Certified Financial Services Auditor (CFSA), • Chartered Financial Analyst (CFA)
  • lub złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów
  • lub posiadanie uprawnień biegłego rewidenta
  • lub posiadanie dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego (w rozumieniu ustawy o finansach publicznych*) i legitymowania się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
  • szczególne uprawnienia: 2) Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego oraz uzyskanie dostępu do informacji niejawnych w terminie 1 roku od wyrażenia ww. zgody
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu, standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych
  • umiejętność organizacji pracy - poziom wysoki
  • kreatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom wysoki
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • "Oświadczenia dla kandydata - OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZ DO APLIKACJI" - znajdziesz pod linkiem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-10-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
    • osobiście do sekretariatu w DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200 z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: "AW/02/10/2025”
    • pocztą na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: "AW/02/10/2025”
    • lub w formie elektronicznej przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej AW/02/10/2025”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA konsultant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Accountant

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-10-15

    do końca oferty: 54 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Umówiłeś się w kawiarni, żeby przedyskutować z kimś kwestie związane z pracą? Ta jedna rozmowa może kosztować cię znacznie więcej, niż myślisz. W dobie pracy hybrydowej i łatwego dostępu do danych granica między tym, co prywatne, a ...

    Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

    W 2025 roku programiści przestają być wyłącznie twórcami kodu - ich rola ewoluuje w kierunku technologicznych partnerów biznesu, wspierających transformację cyfrową i wdrażanie rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji. Rynek IT ...

    Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...

    Jedna z najistotniejszych zmian, która weszła w życie wraz ze zmianami prawa pracy, dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej na rzecz cudzoziemców i ustanowienie dwuletniego okresu ...