Kto szuka:
APATOR Powogaz S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi technicznej klientów
Lokalizacja:
Jaryszki
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych
- współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego
- opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji, prezentacji i kart produktowych
- prowadzenie wstępnych szkoleń dla użytkowników systemów oraz programów do zdalnego odczytu
- wsparcie działu handlowego w przydziale licencji, przedłużaniu i weryfikacji danych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziane wykształcenie wyższe techniczne lub pokrewne
- umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku
- kultura osobista, chęć nauki i rozwój zawodowy
Firma oferuje:
- umowę o pracę (czas określony z możliwością przejścia na czas nieokreślony)
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed
- atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku
- pracownicze apartamenty dla Ciebie i rodziny
- dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenie na życie i preferencyjne pożyczki
- parking oraz dopłatę do paliwa w przypadku korzystania z własnego samochodu
- dofinansowanie posiłków, kawa i herbata na miejscu
- strefę wypoczynku dla pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




