eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista/tka ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem włoskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista/tka ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Obowiązki:

  • Obsługa klientów biznesowych w języku włoskim (e-mail, czat, telefon)
  • Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientów 
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostaw
  • Obsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmy
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy 
  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówień
  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order management
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - min. C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania zamówieniami będzie dodatkowym atutem
  • Dokładność, umiejętności analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy
  • Chęć do nauki i rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowisku
Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Praca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące pracy (stacjonarnie)
  • Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowa 
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-11

do końca oferty: 49 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...

Po powrocie z urlopu wiele osób czuje się bardziej zmęczonych niż przed wyjazdem. Coraz częściej Polacy borykają się z przemęczeniem i wypaleniem, zarówno zawodowym, jak i emocjonalnym. Psycholog biznesu Tomasz Kalko podkreśla, że aby ...

Różnego rodzaju sprawy w ZUS załatwimy bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić e-wizytę. Jak to zrobić? I co załatwimy w czasie spotkania online z konsultantem?