Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych
Lokalizacja:
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Nadzorowanie działu administracyjnego
- Wsparcie dla działu księgowości.
- Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą.
- Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych.
- Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu,
- Zarządzanie korespondencją mailową.
- Analizowanie danych, raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji i pism.
- Koordynowanie komunikacji i dokumentów między działami firmy
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
- Udział w projektach wewnętrznych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse lub pokrewne).
- Umiejętności pracy pod presją oraz w dynamicznie zmieniających się okolicznościach.
- Doświadczenie w pracy zespołowej i zarządzaniu przepływem informacji.
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność,
- Umiejętność budowania relacji.
- Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne,
- Dokładność i dbałość o jakość.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i sprzętu biurowego.
- Dysponowalność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Mieszkanie służbowe.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »