Kto szuka:
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami e-commerce
- Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji wspierających Business Review z klientami
- Monitorowanie wyników sprzedaży i efektywności działań promocyjnych
- Koordynacja procesów handlowych – rozliczenia budżetów kontraktowych i promocyjnych, kontrola płatności, bieżąca dokumentacja
- Monitoring rynku i konkurencji w kanałach nowoczesnych i cyfrowych – rekomendowanie działań zwiększających widoczność marki i efektywność sprzedaży
- Obsługa systemów wspierających proces sprzedażowy (SAP, ACIT, Tableau)
- Współpraca międzydziałowa z Marketingiem Handlowym, Obsługą Klienta, Łańcuchem Dostaw w zakresie realizacji wspólnych projektów i planów aktywności
- Aktywny udział w rozwoju kanału e-commerce – wdrażanie nowych rozwiązań digitalowych, optymalizacja procesów sprzedażowych
- Organizacja spotkań sprzedażowych, przygotowanie materiałów i prezentacji wspierających współpracę z klientami
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy administracyjno- operacyjnej w branży FMCG
- Znajomość procesów biznesowych w pionie sprzedaży w kanałach convenience i e-commerce
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziana znajomość systemu SAP i ACIT
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- Otwartość, kreatywność i determinacja w poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »