eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania: 

  • Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży
  • Aktualizacja zestawienia klientów
  • Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami
  • Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży
  • Praca zgodnie z zasadami i wartościami firmy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obszarach wsparcia obsługi klienta, najlepiej w branży FMCG, handlu detalicznego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
  • Znajomość SAP będzie uważana za silny atut
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę na pełny etat
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Wielokulturowe i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG;
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który chętnie pomaga i wnosi swój wkład;
  • Kursy językowe - sam wybierasz język, który chcesz doskonalić;
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zniżki na produkty firmowe 
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-01

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...

Doświadczeni specjaliści z branży IT, kierownicy z Dolnego Śląska i dyrektorzy zatrudnieni w firmach z kapitałem zagranicznym należą do najlepiej wynagradzanych grup na polskim rynku pracy - wynika z najnowszego raportu płacowego Sedlak & ...

1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...