eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania: 

  • Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży
  • Aktualizacja zestawienia klientów
  • Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami
  • Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży
  • Praca zgodnie z zasadami i wartościami firmy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
  • Doświadczenie w obszarach wsparcia obsługi klienta, najlepiej w branży FMCG, handlu detalicznego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
  • Znajomość SAP będzie uważana za silny atut
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę na pełny etat
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Wielokulturowe i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG;
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który chętnie pomaga i wnosi swój wkład;
  • Kursy językowe - sam wybierasz język, który chcesz doskonalić;
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zniżki na produkty firmowe 
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-22

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

W 2024 roku mediana wynagrodzeń w przemyśle lekkim wyniosła 8.024 PLN brutto miesięcznie. Najwyższe zarobki odnotowano w województwie mazowieckim (9.400 PLN), a wyraźne różnice pojawiły się także w zależności od rodzaju kapitału firmy ...

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

Wakacje to czas, gdy wiele dzieci i młodych ludzi decyduje się podjąć pierwszą pracę, aby zdobyć doświadczenie i dodatkowe środki finansowe. Jednak podejmowanie przez ucznia lub studenta pracy może wprowadzić zamieszanie w kwestii ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...