Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży.
- Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności.
- Reagowanie na problemy z podróżami klientów.
- Komunikacja z pasażerami – czat lub rozmowa telefoniczna.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość szwedzkiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość, umiejętność jasnego komunikowania się.
- Organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i 2 tygodnie zakwaterowania.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
- Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »