Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. employer brandingu
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Samodzielna realizacja projektów w obszarze komunikacji wewnętrznej,
- Współtworzenie firmowej strategii komunikacyjnej,
- Kreowanie i zarządzanie treściami w kanałach komunikacji (teksty, posty, prezentacje, video, podcasty),
- Tworzenie angażujących komunikatów dla różnych grup pracowników,
- Analiza potrzeb komunikacyjnych operacji i centrali,
- Współpraca przy projektach komunikacyjnych, w tym z działem HR.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 5 lat doświadczenia w komunikacji wewnętrznej, w tym przynajmniej 2 lata samodzielnej realizacji projektów,
- Doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i employer branding,
- Umiejętność tworzenia angażującej komunikacji dla różnych grup odbiorców,
- Realizacja projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej, EB i marketingu rekrutacyjnego,
- Umiejętność pisania i tworzenia contentu w różnych formatach,
- Znajomość podstaw grafiki, prezentacji, video,
- Płynność w języku angielskim,
- Umiejętność analizy, słuchania i wyciągania wniosków,
- Zainteresowanie trendami rynkowymi,
- Dokładność i dbałość o szczegóły,
- Umiejętność pracy zespołowej i projektowej.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w środowisku ceniącym inicjatywę i zaangażowanie,
- Stabilne zatrudnienie na umowę na zastępstwo z możliwością przedłużenia,
- Możliwość kształtowania ścieżki kariery i wprowadzania innowacji,
- Zniżki na zakupy,
- Kompleksowe wsparcie: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, karta MultiSport, świadczenia socjalne,
- Praca w firmie z 25-letnią tradycją na polskim rynku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »