eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Departament Wsparcia Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

00-950 Warszawa pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z Departamentu, kompletuje i przekłada dokumenty oraz korespondencję do dekretacji lub podpisu kierownictwa Departamentu w celu zapewnienia właściwego obiegu, w tym archiwizuje dokumenty w Departamencie i bierze pod uwagę właściwą hierarchizację merytoryczną zadań.
  • Prowadzi terminarze, w szczególności: spotkań kierownictwa Departamentu oraz terminarze urlopów, w celu efektywnego planowania pracy przez kierownictwo i pracowników Departamentu.
  • Redaguje pisma na polecenie Dyrektora Departamentu w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora i pracowników Departamentu.
  • Analizuje udostępnione Departamentowi wnioski o udzielenie informacji publicznej lub zapytania Szefa Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych oraz koordynuje zbieranie w Departamencie informacji celem udzielenia odpowiedzi.
  • Prowadzi rejestr prowadzonych postępowań i wydanych rozstrzygnięć (decyzji i postanowień umarzających) w celu zapewnienia kierownictwu i pracownikom Urzędu szybkiego dostępu do tych dokumentów.
  • Przygotowuje korespondencję postępowań administracyjnych celem wysłania jej do sądu lub stron postępowania.
  • Załatwia inne sprawy o charakterze organizacyjnym oraz informuje o terminach załatwienia spraw w Departamencie. Wykonuje inne polecenia i zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
  • Zarządza i obsługuje sekretariat Departamentu. W porozumieniu z Dyrektorem Departamentu dokonuje zleceń na zakup zaopatrzenia Departamentu, w tym na sprzęt dla pracowników.


Warunki pracy

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w programie Avaya Workplaces oraz Zoom Workplaces dla firm (praca w słuchawkach). 


Urząd jest członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji oraz Laureatem Nagrody Frieldly Workplaces. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w UOKiK znajdują się na stronie:
https://uokik.gov.pl/bip/sygnalisci-wewnetrzni



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi sekretariatu w departamencie/ komórce organizacyjnej zajmującej się stosowaniem prawa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu: kompetencji Prezesa UOKIK, obiegu dokumentów, zasad dostępu do informacji publicznej.
  • Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, orientacja na klienta/interesanta.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie kompetencji: kreatywność.
  • Znajomość programu do Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
  • Wiedza z zakresu archiwizacji.
  • Przeszkolenie: obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentacji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia z obsługi sekretariatu, archiwizacji dokumentacji.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa (kancelaria UOKiK mieści się w Centrum Konferencyjnym UOKiK) z dopiskiem DWZ-SEK-S.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-02

    do końca oferty: 50 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi, rosnącymi temperaturami i coraz częstszymi falami upałów, rośnie znaczenie regulacji chroniących zdrowie pracowników. Obecnie obowiązujące przepisy BHP nie określają górnej granicy ...

    1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...

    Doświadczeni specjaliści z branży IT, kierownicy z Dolnego Śląska i dyrektorzy zatrudnieni w firmach z kapitałem zagranicznym należą do najlepiej wynagradzanych grup na polskim rynku pracy - wynika z najnowszego raportu płacowego Sedlak & ...

    Czy wielozadaniowość naprawdę zwiększa efektywność? Badania pokazują, że wręcz przeciwnie - skacząc między zadaniami, tracimy koncentrację i cenny czas. Poznaj pięć powszechnych błędów w zarządzaniu czasem oraz sprawdzone sposoby ...

    Wysokość wynagrodzeń członków zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od lat budzi wiele emocji. U przeciętnego obserwatora oburzenie wywołują stawki, jakie osiągają menedżerowie najwyższych ...