Kto szuka:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
153018
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Zakres zadań
- Bierze udział w doborze kanałów radiowych dla wąskopasmowych i szerokopasmowych systemów pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej
- Bierze udział w przeprowadzaniu analiz dotyczących możliwości współistnienia różnych systemów radiowych w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej poprzez analizę potencjalnych problemów braku kompatybilności pomiędzy sieciami radiowymi
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w szczególności dotyczących zakresów częstotliwości przeznaczonych dla służby radiokomunikacyjnej ruchomej w oparciu o wykonane analizy techniczne warunków wykorzystania częstotliwości
- Bierze udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na zapytania oraz udzielaniu informacji merytorycznych i porad klientom Urzędu w sprawach związanych z możliwością wykorzystywania częstotliwości radiowych w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustaw: Prawo komunikacji elektronicznej w zakresie gospodarowania częstotliwościami oraz używania i obsługi urządzeń radiowych; Kodeks postępowania administracyjnego
- Podstawowa wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie organizacji i funkcjonowania sieci radiowych
- Znajomość narzędzi pakietu MS Office, w szczególności programów MS Access lub MS Excel
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »