eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSLA & Support Manager (m/k)

Kto szuka:

Trenkwalder

Stanowisko:

SLA & Support Manager (m/k)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Co oferujemy

  • umowę bezpośrednio z naszym klientem (B2B, UoP),
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w obszarze IT,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • pracę zdalną,
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, słuchawki, stacja dokująca itp.),
  • pakiet benefitów przy UoP (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).

Twoje zadania
  • zarządzanie zespołem wsparcia IT, organizowanie pracy, motywowanie i rozwój pracowników,
  • monitorowanie realizacji SLA, zarządzanie poziomami usług oraz raportowanie wyników,
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia efektywnego wsparcia technicznego dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów,
  • tworzenie, wdrażanie i optymalizacja procesów związanych z obsługą incydentów, problemów, zmian oraz zapytań użytkowników,
  • automatyzacja procesów wsparcia oraz powtarzalnych czynności w celu poprawy efektywności operacyjnej,
  • przygotowywanie raportów SLA, analiza wyników i wdrażanie działań naprawczych,
  • zapewnienie odpowiednich narzędzi do monitorowania jakości usług oraz doskonalenie procesów wsparcia IT,
  • rozwiązywanie problemów eskalowanych, zapewniając ich szybkie i skuteczne rozwiązanie,
  • regularne przeglądy dokumentacji operacyjnej oraz procedur wsparcia,
  • współpraca z klientami oraz interesariuszami w celu zapewnienia ich satysfakcji z usług IT,
  • zarządzanie komunikacją w przypadku incydentów oraz współpraca z działem prawnym w zakresie monitorowania umów SLA,
  • współpraca z zespołem DevOps oraz IT w zakresie implementacji nowych rozwiązań technologicznych.

Twoje kwalifikacje
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze IT Support lub zarządzania wsparciem IT,
  • bardzo dobra znajomość ITIL oraz doświadczenie w pracy z systemami zarządzania usługami IT (Jira, Service Desk),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia IT oraz w pracy z umowami SLA,
  • znajomość narzędzi monitorowania usług IT (np. Nagios, Zabbix, Prometheus),
  • znajomość narzędzi automatyzacji pracy i procesów wsparcia IT (np. Ansible, Puppet, Chef, UiPath, Automate.io),
  • doświadczenie w automatyzacji procesów i integracji różnych systemów w celu zwiększenia efektywności operacyjnej,
  • doskonałe umiejętności zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu,
  • zdolności analityczne oraz doświadczenie w analizie wyników SLA i wdrażaniu działań naprawczych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznej,
  • doświadczenie w pracy z systemami zarządzania zmianami oraz procesami incident management i problem management,
  • zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji z klientami i interesariuszami.

Mile widziane:
  • certyfikaty ITIL lub inne certyfikaty związane z zarządzaniem usługami IT,
  • doświadczenie w pracy w środowisku chmurowym oraz z systemami rozproszonymi,
  • znajomość narzędzi do automatyzacji procesów wsparcia IT (np. Jenkins, GitLab CI),
  • znajomość protokołu SIP/VoIP.

Numer referencyjny
a0tbI00000TOIOaQAP

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-03

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Trenkwalder

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wypalenie zawodowe to jeden z najpoważniejszych problemów wśród pracowników w ostatnich latach. Coraz więcej Polaków go doświadcza (ok. 25%), ale coraz więcej też stara się coś z tym zrobić. Okazuje się, że kluczowe decyzje co do ...

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...