eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSekretarz

Kto szuka:

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Stanowisko:

Sekretarz

Numer referencyjny:

158805

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • organizuje i zapewnia sprawną obsługę pracy sekretariatu CEZAR poprzez: odbieranie, sortowanie, rejestrowanie, wysyłanie korespondencji oraz odbieranie, przekazywanie połączeń telefonicznych i informacji. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
  • zarządza kalendarzem Dyrektora CEZAR, poprzez pilnowanie terminów spotkań oraz zbieranie lub przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie, zawiadamianie uczestników spotkań, rezerwację i przygotowanie sali na spotkania, zgłaszanie gości, obsługę spotkań
  • przekazuje pracownikom CEZAR polecenia służbowe i inne informacje Dyrektora CEZAR. Współpracuje z kancelarią PAA oraz z sekretariatami innych departamentów i stanowiskami samodzielnymi, zarówno w zakresie merytorycznym jak i organizacyjnym
  • przygotowuje i organizuje wyjazdy służbowe Dyrektora CEZAR, a także czuwa nad poprawnością i sprawnym obiegiem dokumentów dot. delegacji służbowych pracowników CEZAR. Zbiera informacje o krajowych i zagranicznych wyjazdach służbowych pracowników CEZAR
  • przygotowuje projekty pism, notatek, informacji
  • koordynuje i wspiera pracowników CEZAR w archiwizacji dokumentów
  • wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników (urlopy, praca zdalna, grafik dyżurów, delegacje, wyjścia służbowe, udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach itp.), zgłasza zapotrzebowanie na materiały biurowe/spożywcze czy materiały reprezentacyjne, a także drobne wyposażenie potrzebne, na cele departamentu, oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie oraz utrzymywanie ich w odpowiednim stanie, przyjmuje od pracowników zapotrzebowania na pieczątki i wizytówki

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego obsługa sekretarsko-asystencka
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, niszczarka, kserokopiarka)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prowadzenia sekretariatu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi programu dotyczącego elektronicznego obiegu dokumentów
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-05

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Jedna z najistotniejszych zmian, która weszła w życie wraz ze zmianami prawa pracy, dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej na rzecz cudzoziemców i ustanowienie dwuletniego okresu ...

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

Staż to dla wielu osób możliwość postawienia pierwszych kroków na rynku pracy. Z analizy No Fluff Jobs wynika, że stażystki i stażyści mogą w Polsce liczyć na coraz lepsze warunki zatrudnienia. Płatny (i to całkiem nieźle) staż stał ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...