eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawasekretarz

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

sekretarz

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz do spraw obsługi sekretariatu w Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych

00-400 Warszawa Ul. Nowy Świat 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizuje i zapewnia sprawną obsługę sekretariatu CEZAR poprzez: odbieranie, sortowanie, rejestrowanie, wysyłanie korespondencji oraz odbieranie, przekazywanie połączeń i informacji. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych
  • Zarządza kalendarzem Dyrektora CEZAR, poprzez pilnowanie terminów spotkań oraz zbieranie lub przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie, powiadamianie uczestników spotkań, rezerwacje sali na spotkania, zgłaszanie gości, obsługę spotkań
  • Przekazuje polecenia służbowe i inne informacje Dyrektora CEZAR. Współpracuje z kancelarią PAA oraz z sekretariatami innych departamentów i stanowiskami samodzielnymi, zarówno w zakresie merytorycznym, jak i organizacyjnym
  • Przygotowuje i organizuje wyjazdy służbowe Dyrektora CEZAR, a także czuwa nad poprawnością i sprawnym obiegiem delegacji służbowych pracowników CEZAR. Zbiera informacje o krajowych i zagranicznych wyjazdach służbowych pracowników CEZAR
  • Przygotowuje projekty pism, notatek, informacji
  • Koordynuje i wspiera pracowników CEZAR w archiwizacji dokumentów
  • Wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in.: monitoruje nieobecności pracowników (urlopy, praca zdalna, grafik dyżurów, delegacje, wyjścia służbowe, udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach itp.), zgłasza zapotrzebowanie na materiały biurowe /spożywcze czy materiały reprezentacyjne, a także drobne wyposażenie potrzebne, na cele departamentu, oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie, przyjmuje od pracowników zapotrzebowanie na pieczątki i wizytówki


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.

  • Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy czynności,  zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.

  • Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów niezbędnych na kolejny etap naboru.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

  • Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

  • Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.


  • Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w PAA znajdują się na stronie:


    https://www.gov.pl/web/paa/zglos-naruszenie-prawa







Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obsłudze sekretarsko-asystenckiej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Dobra znajomośc pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, niszczarka, kserokopiarka)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia sekretariatu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu prowadzenia sekretariatu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem
    Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
    Państwowa Agencja Atomistyki
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa
    z dopiskiem: Kadry "Sekretarz CEZAR/WZK (153068)”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA zastępca naczelnika Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA audytor wewnętrzny

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-06-18

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

    Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

    Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

    Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

    Z okazji Dnia Dziecka, z przymrużeniem oka sprawdźmy, który z niebieskich bohaterów na naszym rynku pracy poradziłby sobie najlepiej! Przeanalizujmy ośmiu ikonicznych Smerfów i przypiszmy im realistyczne zawody - zgodne z ich temperamentem i ...