Kto szuka:
UNIBEP S.A.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Nasze wymagania
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów.
Twój zakres obowiązków
- Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia, oraz odbiorów lokatorskich,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie prac naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości.
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na zastępstwo),
Rozwój w spółce notowanej na GPW,
Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, tj. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »