Kto szuka:
ARCUS S.A.
Stanowisko:
Koordynator Serwisu
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń od Klientów w systemie serwisowym.
- Uzgadnianie terminów / trybu realizacji zleceń.
- Monitorowanie procesu realizacji zleceń.
- Kontrola terminowości realizacji zleceń.
- Obsługa przesyłek pocztowych / kurierskich – przyjmowanie i wysyłka urządzeń do i po naprawie.
- Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Dyrektora Działu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. Średnie.
- 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoki poziom komunikatywności.
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i dokładność w działaniu.
- Dodatkowym atutem znajomość systemu ERP.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
Firma oferuje:
- Niekorporacyjna i partnerska atmosfera pracy w zespole #ARCUSTEAM, który dzieli się swoją wiedzą i pomysłami.
- Naszą pracę opieramy na wartościach, które są dla nas ważne - #Partnerstwo #Odpowiedzialność #Wzrost #Efektywność Operacyjna #ARCUSTEAM.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania i wyników sprzedaży Spółki.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiet sportowo-rekreacyjny, ubezpieczenie na życie).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »