Kto szuka:
HAYS
Stanowisko:
Change Manager
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Change Manager
Warszawa
NR REF.: 1193335
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontaktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Change Experience Lead
Lokalizacja: 100% zdalnie
Godziny pracy: standardowe, biuroweRodzaj umowy: kontrakt B2B
Branża: klient z branży farmaceutycznej
Wynagrodzenie: 100-140zł/h netto+vat
Opis roli: Zespół Change Experience, Engagement & Learning koncentruje się na ludzkim aspekcie zmian i tworzy kompleksowe doświadczenia związane z wdrażaniem technologii dla pracowników firmy. Dzięki temu inwestycje w narzędzia i technologie przynoszą realne efekty, gdy ludzie potrafią je skutecznie wdrożyć. Change Experience Lead odpowiada za planowanie zarządzania zmianą organizacyjną oraz skuteczne wdrażanie produktów i rozwiązań. Jako członek dynamicznego, globalnego zespołu, będzie wykorzystywać swoją wiedzę o potrzebach biznesowych i doświadczeniach lokalnych oddziałów, aby skutecznie planować i zarządzać inicjatywami zmian.
Zadania:
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych wspierających wdrażanie zmian IT.
- Projektowanie kampanii komunikacyjnych dla złożonych tematów oraz upraszczanie procesów komunikacyjnych.
- Współpraca z globalnymi interesariuszami i doradztwo w zakresie komunikacji dla różnych funkcji biznesowych.
- Planowanie komunikacji z optymalnym doborem kanałów i mediów, w tym dla użytkowników końcowych.
- Stosowanie koncepcji zarządzania zmianą organizacyjną w komunikacji i działaniach wdrożeniowych.
- Analiza wpływu zmian, ocena gotowości organizacji, identyfikacja interesariuszy i zarządzanie oporem.
- Budowanie świadomości i promowanie adopcji zmian w angażujący sposób.
- Wskazywanie kierunków dla treści i tematów szkoleń IT.
- Partnerstwo z liderami domen, linii produktów i dużych projektów.
- Doradztwo przy tworzeniu map drogowych produktów i zarządzaniu zasobami.
- Współpraca z zespołami wspierającymi (UX, Partnering, Engagement) dla zapewnienia spójności działań.
- Doradztwo w zakresie harmonogramu wdrożeń z uwzględnieniem cykli biznesowych.
- Dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami w zespole.
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zmianą organizacyjną.
- Znajomość metodyk Agile.
- Umiejętność upraszczania złożonych zagadnień technologicznych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy.
- Biegłość w języku angielskim.
- Wykształcenie wyższe.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »