Kto szuka:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
158917
Lokalizacja:
Wałcz
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
- Możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń.
- Kontakty z podmiotami zewnętrznymi.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.
- Narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
- Praca na I piętrze budynku, pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
- Występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją.
- Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy.
- Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe.
- Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu.
- Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu.
- Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu.
- Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP.
- Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów.
- Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP.
- Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych.
- Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
- Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Zdolność radzenia sobie w systuacjach trudnych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
- Znajomość instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej
- Kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




