eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 347 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: dolnośląskie
gdzie: warszawa - bielany

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

    Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

    1 stycznia 2024 roku wejdą w życie przepisy zmieniające ustawę o emeryturach pomostowych. Pozwolą one przejść wcześniej na emeryturę także tym osobom, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym ...

  • Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...