Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...
Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje
Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...
Jak zareagować, gdy ktoś w pracy mówi o poważnej chorobie? Swojej lub bliskiej osoby
Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...
Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach
W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...
Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?
Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...