eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SzczecinPRACOWNIK DS. PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I AUDIOWIZUALNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PRACOWNIK DS. PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I AUDIOWIZUALNYCH

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1855


Obowiązki:

1. Tworzenie koncepcji oraz projektowanie materiałów graficznych na potrzeby Filharmonii i ich realizacja (infografiki, plakaty, ulotki, grafiki na potrzeby social mediów, YouTube, mediów, strony internetowej itp.),
2. Przygotowywanie materiałów graficznych do druku,
3. Projektowanie i tworzenie graficznego wizerunku Filharmonii, materiałów reklamowych i promocyjnych,
4. Monitorowanie i aktualizacja trendów w dziedzinie projektowania graficznego i multimedialnego,
5. Opracowywanie i dostosowywanie materiałów graficznych do różnych formatów i platform z uwzględnieniem różnych wymagań technicznych,
6. Realizacja i montaż nagrań video na potrzeby realizowanych wydarzeń artystycznych Filharmonii i projektów oraz do celów promocyjnych,
7. Współpraca z innymi specjalistami w celu zapewnienia spójności wizualnej projektów,
8. Opracowywanie i nadzór nad realizacją koncepcji graficznych oraz dotyczących wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie komunikacji, informacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii,
9. Dbałość o spójność wizerunkową materiałów graficznych i audiowizualnych Filharmonii,
10. Utrzymywanie i zarządzanie biblioteką graficzną, w tym zarządzanie zasobami, przechowywanie projektów i archiwizację danych,
11. Obsługa fotograficzna wybranych wydarzeń Filharmonii, akcji promocyjnych,
12. Graficzna obróbka zdjęć,
13. Prowadzenie dokumentacji i archiwum prac graficznych i audiowizualnych,
14. Współpraca przy opracowywaniu strategii promocyjnej Filharmonii,
15. Współpraca w zakresie realizacji kampanii wizerunkowych, promocyjnych i informacyjnych,
16. Koordynacja wybranych wydarzeń promocyjnych



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe związane z grafiką komputerową, projektowaniem graficznym lub multimediami,UMIEJĘTNOŚCI:• bardzo dobra znajomość programów graficznych (pakiet Adobe w tym Photoshop, Illustrator, InDesign itp.),• znajomość zasad składu tekstu,• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),• znajomość technologii multimedialnych (np. tworzenie animacji, edycja wideo),• dbałość o szczegóły i estetykę w projektach,• umiejętność prowadzenia kliku projektów jednocześnie,• umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi specjalistami,• umiejętność priorytetyzacji oraz zorganizowania pracy,• kreatywność, pomysłowość, zdolność wychodzenia poza standardowe rozwiązania,• wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,• wysoka orientacja na realizację celów i jakość pracyDOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:• minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,• znajomość specyfiki pracy w instytucjach kultury


Miejsce pracy: MAŁOPOLSKA 48, 70-515 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV na adres e-mail,CV + list motywacyjny przesłać pocztą

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-12

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Grafika / Kreacja artystyczna / Fotografia

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Na rynku pracy spotykają się różne pokolenia, z których każde ma odmienne podejście do pracy i oczekiwania finansowe. W kontekście pokolenia Z, które dopiero zaczyna swoją karierę zawodową, wynagrodzenie pozostaje kluczowym czynnikiem ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...