Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I OPŁAT
Lokalizacja:
Gowarczów
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0616
Obowiązki:
1. Prowadzenie księgowości i poboru: podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłaty eksploatacyjnej - należnych od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych.
W skład tego zadania wchodzą następujące czynności:
a) zakładanie i prowadzenie kart kontowych poszczególnych sołectw,
b) prowadzenie kont podatników dla poszczególnych podatników,
c) dokonywanie na poszczególnych kontach bieżących zapisów księgowych dotyczących wymiaru, wpłat dokonywanych za pośrednictwem banku, kasy, poczty, sołtysów, poborców skarbowych itp. oraz odpisów,
d) sporządzenie kwitariuszy wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego i współpraca z inkasentami w tym zakresie,
e) prowadzenie dziennika obrotów w zakresie zobowiązania pieniężnego oraz podatków i opłat.
2. Prowadzenie ewidencji wymiarowej i księgowej w zakresie podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych.
3. Organizacja inkasa zobowiązania pieniężnego wsi oraz niektórych podatków i opłat lokalnych.
4. Naliczanie i sporządzanie list płac inkasentów.
5. Egzekucja zaległości w zakresie zobowiązań pieniężnych wsi oraz podatków i opłat od osób prawnych, egzekucja z wynagrodzenia za pracę i współpraca w tym zakresie z Urzędem Skarbowym.
6. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych.
7. Sporządzanie sprawozdań z realizacji podatków i opłat oraz uzgodnienia sald zaległości i nadpłat.
8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
9. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, komisji stałych Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza.
10. Bieżące przekazywanie redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej informacji publicznych z zakresu swego działania na stanowisku, do publikacji w BIP.
11. Opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów gminy i instytucji dotyczących spraw realizowanych na swoim stanowisku.
12. Współdziałanie z administracją rządową oraz jednostkami państwowymi, prywatnymi, organizacjami, stowarzyszeniami oraz mieszkańcami w realizacji powierzonych zadań.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- preferowane wykształcenie - zarządzanie w administracji, i/lub rachunkowość
Miejsce pracy: Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »