eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŚwiebodzinINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

Lokalizacja:

Świebodzin

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0512


Obowiązki:

1. Planowanie, przygotowanie, realizację i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych dla budynków świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
2. Organizowanie, zlecanie, kontrolowanie i rozliczanie przeglądów okresowych w terminach i zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane w budynkach świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie i formie zgodnej z obowiązującym prawem dla budynków świetlic wiejskich, lokali uzytkowych będących własnościa gminy.
4. Sprawowanie nadzoru nad rozbiórkami i wyburzeniami obiektów gminnych.
5. Sprawowanie kontroli nad remontami wykonywanymi przez najemców w lokalach użytkowych.
6. Sprawowanie nadzoru nad przyłączami elektrycznymi, gazowymi i wodno-kanalizacyjnymi w świetlicach wiejskich, lokalach użytkowych oraz budynkach gminnych.
7. Wyrażanie zgody na przebudowę lokalu użytkowego stanowiącego zasób gminy.
8. Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany przeznaczenia lokalu uzytkowego lub pomieszczeń świetlicy wiejskiej.
9. Przygotowywanie dokumentów na przetargi zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych.
10. Przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 zł.
11. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań.
12. Współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i instytucji kultury w zakresie remontów i adaptacji nieruchomości.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Budownictwo

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne1. Posiadanie obywatelstwa polskiego2. Korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe5. Kwialifikacje: wymagane wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia. Kierunek budownictwo lub pokrewne. Staz pracy min. 3 lata6. Wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne obsługiwanie interesantów7. Pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy a w szczególności:- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane- ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego- instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych8. Biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemów operacyjnych w systemie biurowym9. Biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office)10. Wymagane posiadanie prawa jazdy kat. b i własnego pojazdu samochodowego11. Umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista


Miejsce pracy: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV, dokumenty aplikacyjne

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-06

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Czy praca w dużej firmie zawsze oznacza wyższą pensję? Analiza raportu Sedlak & Sedlak pokazuje, że różnice w wynagrodzeniach między dużymi a mniejszymi organizacjami są znaczące - szczególnie dla ekspertów i pracowników z większym ...

Staż to dla wielu osób możliwość postawienia pierwszych kroków na rynku pracy. Z analizy No Fluff Jobs wynika, że stażystki i stażyści mogą w Polsce liczyć na coraz lepsze warunki zatrudnienia. Płatny (i to całkiem nieźle) staż stał ...

Wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi, rosnącymi temperaturami i coraz częstszymi falami upałów, rośnie znaczenie regulacji chroniących zdrowie pracowników. Obecnie obowiązujące przepisy BHP nie określają górnej granicy ...

Studia, które gwarantują pensje sięgające 30 tys. zł miesięcznie, wciąż są w zasięgu ręki – pokazują najnowsze dane ELA i Raport Płacowy IT 2025 Devire. Informatycy, specjaliści AI, inżynierowie danych czy konsultanci SAP dziś ...

Świadczenie rehabilitacyjne to wsparcie dla osób, które po wyczerpaniu ustawowego zasiłku chorobowego nadal pozostają niezdolne do pracy i wymagają dalszego leczenia lub rehabilitacji. Aby otrzymać świadczenie, nie wystarczy automatycznie ...