Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Lokalizacja:
Świebodzin
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0512
Obowiązki:
1. Planowanie, przygotowanie, realizację i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych dla budynków świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
2. Organizowanie, zlecanie, kontrolowanie i rozliczanie przeglądów okresowych w terminach i zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane w budynkach świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie i formie zgodnej z obowiązującym prawem dla budynków świetlic wiejskich, lokali uzytkowych będących własnościa gminy.
4. Sprawowanie nadzoru nad rozbiórkami i wyburzeniami obiektów gminnych.
5. Sprawowanie kontroli nad remontami wykonywanymi przez najemców w lokalach użytkowych.
6. Sprawowanie nadzoru nad przyłączami elektrycznymi, gazowymi i wodno-kanalizacyjnymi w świetlicach wiejskich, lokalach użytkowych oraz budynkach gminnych.
7. Wyrażanie zgody na przebudowę lokalu użytkowego stanowiącego zasób gminy.
8. Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany przeznaczenia lokalu uzytkowego lub pomieszczeń świetlicy wiejskiej.
9. Przygotowywanie dokumentów na przetargi zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych.
10. Przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 zł.
11. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań.
12. Współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i instytucji kultury w zakresie remontów i adaptacji nieruchomości.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Budownictwo
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne1. Posiadanie obywatelstwa polskiego2. Korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe5. Kwialifikacje: wymagane wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia. Kierunek budownictwo lub pokrewne. Staz pracy min. 3 lata6. Wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne obsługiwanie interesantów7. Pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy a w szczególności:- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane- ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego- instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych8. Biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemów operacyjnych w systemie biurowym9. Biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office)10. Wymagane posiadanie prawa jazdy kat. b i własnego pojazdu samochodowego11. Umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista
Miejsce pracy: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV, dokumenty aplikacyjne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




