eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SuwałkiPODINSPEKTOR W WYDZIALE KULTURY I SPORTU (NABÓR NA ZASTĘPSTO NA STANOWISKO URZĘDNICZE)

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PODINSPEKTOR W WYDZIALE KULTURY I SPORTU (NABÓR NA ZASTĘPSTO NA STANOWISKO URZĘDNICZE)

Lokalizacja:

Suwałki

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0414


Obowiązki:

Zadania ogólne:
a)opracowywanie propozycji do projektu budżetu z zakresu prowadzonych spraw oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
b)czynny udział w realizacji zadań związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb mieszkańców w zakresie kultury fizycznej i sportu.
c)przygotowywanie projektów aktów prawnych i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, jej Komisji i Kolegium Prezydenta Miasta.
d)przygotowywanie projektów umów i porozumień.
e)przygotowywanie sprawozdań, analiz i bieżących informacji.
f)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski Komisji, interpelacje radnych
i wystąpienia parlamentarzystów.
g)wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących statystyki państwowej.
Zadania szczegółowe:
a)przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert z zakresu kultury fizycznej
i sportu, weryfikacji ofert i wniosków oraz publikacji wyników w systemie WITKAC.
b)kontrola realizacji zadań publicznych z zakresu kultury fizycznej i sportu, zleconych do realizacji klubom i innym organizacjom.
c)współpraca z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami realizującymi zadania zlecone przez Miasto z zakresu kultury fizycznej i sportu.
d)współdziałanie z klubami sportowymi, stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej.
e)prowadzenie i nadzorowanie spraw oraz przygotowywanie dokumentacji związanej
z finansowaniem działalności z zakresu współzawodnictwa sportowego dzieci oraz szkolenia sportowego dzieci i młodzieży, również w ramach Miejskiej
i Wojewódzkiej Rywalizacji Sportowej, w tym koordynacja dofinansowania udziału w zawodach (kosztów przejazdów), zakupu sprzętu sportowego.
f)prowadzenie spraw w zakresie planowania budżetowego, dysponowania środkami
z budżetu miasta i sprawozdawczości w zakresie kultury fizycznej, sportu i rekreacji.
g)opracowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z analizą i statystyką na potrzeby Wydziału Kultury i Sportu oraz instytucji zewnętrznych.
h)podejmowanie działań w zakresie organizacji zajęć pozalekcyjnych dla uczniów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
i)koordynacja programu Powszechnej Nauki Pływania. Już pływam, jestem bezpieczny.
j)opracowywanie dokumentacji, w tym przygotowywanie decyzji dotyczących zezwoleń na organizację sportowych imprez masowych odbywających się na trenie Suwałk.
k)kontrola podmiotów odpowiedzialnych za organizację sportowych imprez masowych.
l)obsługa administracyjna Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Suwałk.
m)przygotowywanie, aktualizacja i publikacja materiałów na BIP Miasta.
n)archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:-obywatelstwo polskie,-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,-brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,-wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku administracja, zarządzanie w sporcie, menedżer sportu i rekreacji, ekonomia, finanse, rachunkowość lub studia wyższe i studia podyplomowe o kierunku administracja, zarządzanie w sporcie, menedżer sportu i rekreacji, ekonomia, finanse i rachunkowość lub inne, -staż pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata, -znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o sporcie, o bezpieczeństwie imprez masowych, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, kodeks postępowania administracyjnego, prawo o stowarzyszeniach, -umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym bardzo dobra obsługa programów komputerowych Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).Wymagania dodatkowe:-doświadczenie w zatrudnieniu w administracji rządowej lub samorządowej,-doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,-znajomość zagadnień działalności lokalnych organizacji, klubów, stowarzyszeń i instytucji w obszarze sportu,-znajomość zasad techniki prawodawczej,-umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, -umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,-umiejętność obsługi programów komputerowych przede wszystkim do planowania budżetu, kontroli budżetu, systemu kontroli dotacji oświatowych dla jednostek niepublicznych, rejestru zaangażowania środków budżetowych jednostek samorządu terytorialnego, systemu informatycznego WITKAC, -cechy charakteru: zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dokładność oraz terminowość realizacji zadań, odpowiedzialność.


Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:-własnoręcznie podpisany list motywacyjny,-własnoręcznie podpisany życiorys (CV),wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,-własnoręcznie podpisane oświadczenia o:a)nieposzlakowanej opinii,b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.-kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,-kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),-kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne można:składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1 lub ul. T. Noniewicza 71A,przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, 16 400 Suwałki.Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach.Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu lub data stempla pocztowego.


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-19

do końca oferty: 45 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...

Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...