eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SiedlceInspektor nadzoru budowlanego

Kto szuka:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach

Stanowisko:

Inspektor nadzoru budowlanego

Numer referencyjny:

158381

Lokalizacja:

Siedlce

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu i praca poza siedzibą Inspektoratu (na terenie powiatu siedleckiego) polegająca na przeprowadzaniu kontroli obowiązkowych, kontroli budów, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i wizji lokalnych (w tym praca na wysokości),
  • praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
  • praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
  • praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
  • praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
  • praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
  • budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku, na którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.

 

Zakres zadań

  • planowane i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych,
  • przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
  • przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzanych kontroli w celu sporządzania odpowiednich sprawozdań,
  • kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,
  • przeprowadzanie kontroli w terenie,
  • opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism,
  • przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie odpowiedzi,
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • dobra organizacja pracy,
  • samodzielność i sumienność,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomość programów MS WORD i EXEL,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zagadnień technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywanych zadań kontrolnych w terenie,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń,
  • znajomość systemu elektronicznego zarządznia dokumentami EZD RP

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Specjalista ds. marketingu Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Referent

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-08

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Negocjacje biznesowe to sztuka wymagająca strategii i przygotowania. Ekspert Jacek Słoma z firmy Scotwork wskazuje cztery najczęstsze pułapki, które mogą osłabić pozycję negocjacyjną i podpowiada, jak ich unikać. Zbyt szybkie odsłanianie ...