eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rzeszówstarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw zewnętrznej kontroli prawidłowości gospodarki finansowej w Oddziale Kontroli Gospodarki Finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu (F/III/23)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadza kontrole gospodarki finansowej w jednostkach finansowanych z budżetu Wojewody w celu ustalenia stanu faktycznego w zakresie działalności jednostek kontrolowanych oraz oceny prawidłowości i gospodarności przy wydatkowaniu środków publicznych, w tym przeprowadza kontrole realizacji procedur kontroli finansowej w toku wykonywania budżetu,
  • przeprowadza kontrole w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości i terminowości pobierania dochodów należnych Skarbowi Państwa oraz w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa pod względem zgodności z przeznaczeniem oraz wysokości wykorzystania dotacji a stopniem realizacji zadań przewidzianych do sfinansowania dotacją z budżetu państwa,
  • opracowuje programy kontroli oraz gromadzi przepisy prawne dotyczące poszczególnych rodzajów kontroli. Pozyskuje niezbędne informacje i materiały potrzebne do przeprowadzenia kontroli przed rozpoczęciem czynności kontrolnych. Tworzy akta kontroli dokumentujące wykonane czynności kontrolne oraz formułuje projekt wystąpienia pokontrolnego,
  • bierze udział w pracach zespołów kontrolnych powoływanych do przeprowadzenia kontroli kompleksowych bądź problemowych w zakresie dotyczącym części finansowej, organizowanych i nadzorowanych przez inne wydziały Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,

  • praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe,

  • praca w pozycji siedzącej,

  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie –
Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie
zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.
Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497).


W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ustalono Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928). Procedura jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PUW w Rzeszowie, w zakładce „Sygnaliści” (w części „Załatw sprawę”), pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/sygnalisci.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 178******



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finanse lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii lub finansów publicznych lub finansów i rachunkowości,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zadań na stanowisku związanym z finansami - powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o kontroli w administracji rządowej, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających powyżej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zadań na stanowisku związanym z finansami.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
lub przez ePUAP na adres skrytki
/PUWRzeszów/Skrytka ESP lub przez e-Doręczenia

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA TECHNOLOG Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA zastępca dyrektora

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-09

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W 2025 roku Święto Wszystkich Świętych przypada w sobotę, co zgodnie z Kodeksem pracy skutkuje przyznaniem pracownikom dodatkowego dnia wolnego od pracy. Pracodawcy mają obowiązek wyznaczyć ten dzień w ramach obowiązującego okresu ...

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Wrzesień to ostatni moment, by skutecznie zaplanować i wykorzystać zaległy urlop wypoczynkowy z poprzedniego roku. Wolne dni, które pozostały, nie przepadają, jednak mogą ulec przedawnieniu - wiąże się to z trzyletnim okresem ...

Sezon świąteczno-noworoczny wystartował, a wraz z nim w górę wystrzeliło zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych. Jak pokazują analizy Grupy Progres, liczba ofert wzrosła o 20–35% względem ubiegłego roku, a rekrutacje prowadzą nie ...