Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/2092
Obowiązki:
serwis sprzętu i oprogramowania w aptekach- telefoniczny, zdalny oraz wyjazdy do klienta
Kilka słów o nas:
Nasze motto to: Zaopiekujemy się Twoim biznesem, żebyś Ty mógł zadbać o zdrowie innych. Żeby zrobić to solidnie, nie wystarczy sama technologia. Trzeba jeszcze zrozumieć realia aptek i placówek medycznych. Tylko wtedy można im naprawdę pomóc. Widzieliśmy to wiele razy. Robimy to ponad 28 lat i pomogliśmy już kilkuset klientom.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- PRAWO JAZDY KAT. B
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, informatyczne
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Pozostałe wymagania:
- znajomość sprzętu komputerowegoCzego od Ciebie NIE OCZEKUJEMY?CV takiego obszernego, że nam szczęki opadnąkilkunastoletniego doświadczenia jako Senior IT Manager w szpitalu lub ogólnopolskiej sieci aptekbiegłej znajomości czterech języków programowaniaumiejętności odzyskiwania baz danych Oracle bez ich kopii Co jest dla nas ważne?chciałbyś obsługiwać telefoniczny, zdalny i wyjazdowy serwis sprzętu i oprogramowania w aptekachinformatyka to twoja pasja i chcesz rozwijać się w tej dziedzinieposiadasz wykształcenie lub kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie informatykipomoc innym w rozwiązywaniu problemów to dla ciebie prawdziwa motywacjarozmowy z ludźmi sprawiają ci prawdziwą radośćposiadasz prawo jazdy kat. Bchcesz cieszyć się pracą i czerpać z niej radość :) Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoją aplikację, a w treści zgłoszenia napisz dlaczego chciałbyś pracować z nami i na stanowisku serwisanta. Co możemy Ci zaoferować? W zespole serwisu aptek mamy:Łukasza: lidera działu, który wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych i który jest zawsze gotowy pomóc w trudnych sytuacjachWieśka: eksperta, który samodzielnie pisał oprogramowanie dla aptek i od kilkunastu lat wspiera naszych klientówAdriana: wszechstronnego serwisanta, który pomaga klientom zarówno zdalnie, jak i osobiście w aptekach oraz wspiera klientów naszego salonu fiskalnegoWojtka: specjalistę od najbardziej nietypowych problemów związanych ze sprzętem komputerowymMarka: magika technologicznego, który potrafi zrealizować nawet rzeczy technicznie niemożliwe, choć czasem cuda zajmują mu trochę więcej czasuPrezesa Rafała: wyzwania w biznesie traktuje jak sporty ekstremalne typu Runmageddon; ważne żeby ukończyć bieg pomimo wielu trudności na trasie, ponieważ na mecie czeka zwycięstwo, które daje satysfakcję i energię do dalszego działania. Nadal się zastanawiasz, czy warto do nas dołączyć?Czy szukasz alternatywy dla pracy zdalnej lub w korporacji? To świetnie, bo my oferujemy inne podejście do pracyCzy w swojej pracy spotykasz się z klientami? U nas, oprócz kontaktu telefonicznego i zdalnego, odwiedzamy naszych klientów, aby pomagać im bezpośrednio na miejscu. Dzięki temu mamy jeszcze możliwość lepszego poznania ichChcesz zobaczyć jak pracujemy? Wpadnij i porozmawiaj z naszym zespołemChcesz dowiedzieć się więcej o nas, naszej działalności, historii firmy, zobaczyć opinie klientów, ale nie chcesz ruszać się ze swojej kanapy? Świetnie, bo to wszystko znajdziesz na www.merido.plKilka słów o nas:Nasze motto to: Zaopiekujemy się Twoim biznesem, żebyś Ty mógł zadbać o zdrowie innych. Żeby zrobić to solidnie, nie wystarczy sama technologia. Trzeba jeszcze zrozumieć realia aptek i placówek medycznych. Tylko wtedy można im naprawdę pomóc. Widzieliśmy to wiele razy. Robimy to prawie 30 lat i pomogliśmy już kilkuset klientom.
Miejsce pracy: WITA STWOSZA 64, 35-113 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »