Kto szuka:
Hardsoft-Telekom
Stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- opracowywanie koncepcji kreatywnych kampanii reklamowych i ich prowadzenie
- przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych na stronę www i inne kanały on-line
- kontakt z producentami, podwykonawcami w celu realizacji bieżących działań marketingowych
- poszukiwanie nowych metod docierania do potencjalnych klientów
- zarządzanie systemem CRM i kontakt marketingowy z klientami
- monitorowanie rynku i jego trendów, a także budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- opieka i koordynacja nad bieżącymi projektami
- prace związane z optymalizacją sprzedaży w sklepie Internetowym
Wymagania stawiane pracownikowi:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- osobowość kreatywna – „głowa pełna pomysłów”
- podstawowa wiedza z zakresu SEO
- dobra znajomość oprogramowania do obróbki grafiki
- dobra organizacja własnej pracy i terminowość
- doświadczenie w przygotowywaniu akcji promocyjnych i materiałów reklamowych
- znajomość współczesnych trendów w projektowaniu graficznym i marketingu
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- znajomość narzędzi Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Ads, Google
- Keyword Planner, Google Trends będzie dużym atutem
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę/zlecenie/o dzieło/o współpracy
- realizowanie własnych pomysłów i doskonalenie swoich umiejętności
- zdobycie szerokiego doświadczenia dzięki interdyscyplinarnym i inspirującym projektom
- realny wpływ na rozwój i kształt firmy
- miłą atmosferę oraz wsparcie zespołu
- ubezpieczenie grupowe
- prywatna służba zdrowia (Luxmed)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »