eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańKoordynator punktów Own Retail i Horeca

Kto szuka:

InterKadra Sp. z o.o.

Stanowisko:

Koordynator punktów Own Retail i Horeca

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska Ambasadorów Marki i Team Leaderów, dbanie o zapewnienie wymaganej liczby pracowników na punktach Own Retail i HRC, onboarding i szkolenie nowych pracowników
  • Monitorowanie stanów magazynowych i dbanie o stałą dostępność produktów na punktach sprzedaży, zarządzanie zamówieniami, rotacją towarów oraz odpowiednią optymalizacją zapasów
  • Weryfikacja zamówień, koordynowanie dostaw oraz dostarczanie produktów na punkty sprzedażowe
  • Analiza raportów sprzedażowych i weryfikacja zamknięć dobowych oraz miesięcznych
  • Regularna weryfikacja wyglądu punktów: dbałość o ekspozycję produktów, zgodność z wytycznymi i standardami marki, bieżąca kontrola i uzupełnianie zapasów na punktach
  • Ścisła współpraca z Klientem w celu szacowania zamówień pod kątem zmian promocyjnych oraz dbania o odpowiedni zapas
  • Monitorowanie stanu narzędzi i administrowanie sprzętem (m.in.: tablety, telefony, stroje), raportowanie do kadry zarządzającej.

Co oferujemy?

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z dużą decyzyjnością oraz elastycznym podejściem do organizacji czasu pracy
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników oraz przejrzysty system premiowy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Nowoczesne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia cennego doświadczenia i realnego wpływu na funkcjonowanie projektu.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Zdobędziesz cenne doświadczenie w zarządzaniu zespołem i operacjami logistycznymi.
  • Będziesz miał realny wpływ na funkcjonowanie punktów sprzedażowych i sukces projektu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności organizacyjne, analityczne i liderskie w dynamicznej firmie.
 

Co wymagamy ?

  • Doświadczenia w rekrutacji i zarządzaniu zespołem pracowników terenowych
  • Zdolności do planowania i egzekwowania zadań w dynamicznym środowisku pracy
  • Umiejętności analitycznych: weryfikacja raportów sprzedażowych, zamówień i stanów magazynowych
  • Umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • Gotowości do pracy w terenie oraz odbywania podróży służbowych
  • Prawa jazdy kat. B
  • Znajomości narzędzi MS Office
  • Samodzielności, odpowiedzialności oraz zaangażowania w realizację zadań.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-23

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: InterKadra Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...