Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Poznań, hybrydowo
Twój zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów anglojęzycznych
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z użytkownikami
- Praca w systemie ticketowym
- Zarządzanie pocztą elektroniczną
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
Nasze wymagania:
- Płynna znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta i/lub wsparciem technicznym
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Wielozadaniowość
- Umiejętności komunikacyjne
- Zainteresowanie pracą w obszarze wsparcia IT
Pracodawca oferuje:
- Umowę o pracę
- Pracę hybrydową (min. 5 dni stacjonarnie w miesiącu, biuro zlokalizowane w centrum Poznania)
- Miesięczne szkolenie wdrożeniowe
- Rozwój w ramach struktur międzynarodowej firmy technologicznej
- Narzędzia wspierające rozwój: dostęp do platformy Udemy, szkolenia i kursy językowe
- Pracę w zgranym zespole, który chętnie podzieli się wiedzą i doświadczeniem
- Wszelkie niezbędne do wykonywania pracy narzędzia
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, system kafeteryjny, welcome pack dla każdego nowego pracownika, bonus roczny, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, bonus za polecenie pracownika.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




