eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŻukowoOD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY

Lokalizacja:

Żukowo

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1278


Obowiązki:

1) Udział w przygotowywaniu projektu budżetu dla planowanych zadań
inwestycyjnych, okresowych planów, programów inwestycyjnych, wieloletnich
planów i zamierzeń inwestycyjnych a także sporządzanie wieloletnich planów i
zamierzeń inwestycyjnych.
2) Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem i realizacją
powierzonych zadań inwestycyjnych, w tym:
a) zlecenia weryfikacji projektów i kosztorysów,
b) opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu
przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i ustalanie
wartości szacunkowej zamówienia,
c) przygotowywanie danych do projektów umów na udzielenie zamówienia
publicznego,
d) udział w pracach komisji przetargowych dotyczących zadań inwestycyjnych,
e) udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, współudział w
przeglądach technicznych w okresie rękojmi za wady i w przeglądach
gwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia stwierdzonych usterek,
f) prowadzenie nadzoru, kontroli i koordynowanie przebiegu i realizacji umów
pod względem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi
umowami, weryfikacja kosztów i faktur, uruchamianie płatności oraz
wnioskowanie o naliczanie kar umownych za niedotrzymanie warunków
umowy lub nieterminowe usunięcie wad i usterek,
g) dokonywanie rozliczeń finansowych zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
h) przekazywanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych na majątek dowodami
OT lub PT,
i) sporządzanie bieżących, okresowych i rocznych informacji oraz sprawozdań
ze stanu przygotowania inwestycji.
3) Archiwizacja dokumentacji powykonawczych zrealizowanych zadań
inwestycyjnych.
4) Udzielanie informacji o realizowanych i projektowanych inwestycjach.
5) Rozpatrywanie interpelacji, zapytań i wniosków oraz przygotowywanie
propozycji ich załatwienia.
6) Współudział w przeglądach technicznych w okresie rękojmi za wady i
przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia stwierdzonych
usterek.
7) Przygotowywanie kompletu dokumentów do właściwych organów
administracyjnych (wniosków zgłoszeń, oświadczeń w fazie przedprojektowej),
projektowania, wykonawstwa i zakończenia robót) związanych z realizacją
inwestycji.
8) Współpraca z Referatem Programów Rozwojowych w zakresie pozyskiwania
funduszy zewnętrznych na inwestycje oraz Referatem Zamówień Publicznych w
zakresie przeprowadzania postępowań w zakresie udzielania zamówień
publicznych na zadania inwestycyjne.
9) Sporządzanie bieżących, okresowych i rocznych informacji oraz sprawozdań ze
stanu przygotowania inwestycji.
10)Współpraca w zakresie opracowywania gminnych aktów prawnych, w
szczególności budżetu, planów zagospodarowania przestrzennego, wieloletnich
planów inwestycyjnych celem zapewnienia zgodności z przyjętą strategią
rozwoju gminy.
11)Współpraca z Referatem Urbanistyki, Referatem Gospodarki Nieruchomościami
w zakresie tworzenia oraz ewidencjonowania zasobów gruntów przeznaczonych
na cele inwestycyjne.
12)Przekazywanie do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacji
wynikających z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci
telekomunikacyjnych.
13)Współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno-gospodarczych
oraz zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej inwestycji
gminnych, w tym współuczestniczenie w opracowaniu programu usług i rozwoju
urządzeń kanalizacyjnych i wysypisk śmieci oraz opracowywaniu założeń do
planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe.
14)Współpraca z administracją rządową w sprawach finasowania inwestycji z
budżetu centralnego.
15)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych
Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski komisji Rady Miejskiej w Żukowie
oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
16)Realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego oraz
zarządzeń Burmistrza w ramach właściwości stanowiska pracy, w tym
sporządzanie projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na stanowisko
pracy.
17)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
18)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.
19)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych w
ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez Kierownika Referatu, Burmistrza Gminy Żukowo.
20)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.

Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89431,or2110482025-ogloszenie-o-naborze-na-2-stanowiska-od-podinspektora-do-glownego-specjalisty-w-referac.html



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1) wykształcenie i staż pracy:a) w przypadku stanowiska podinspektor wymagane jest wykształcenie wyższe z minimum 2 letnim stażem pracy związanym z procesem inwestycyjnym;b) w przypadku stanowiska inspektor wymagane jest wykształcenie wyższe z minimum 3 letnim stażem pracy związanym z proceseminwestycyjnym;c) w przypadku stanowiska główny specjalista wymagane jest wykształcenie wyższe z minimum 4 letnim stażem pracy związanym z procesem inwestycyjnym;2) znajomość:a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, wraz z aktami wykonawczymi,b) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,c) ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim,d) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,e) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,f) ustawa z dnia 10 kwietnie 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,g) rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,h) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,i) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,j) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),k) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,l) ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego;m) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,n) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwówzakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);3) uprawnienie do kierowania pojazdem silnikowym kat. B oraz doświadczenie praktyczne w kierowaniu samochodem osobowym,4) znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu terytorialnego,5) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;7) umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office / Open Office / programy projektowe / programy do kosztorysowania;8) umiejętność organizacji pracy własnej, a także zarządzania czasem, skrupulatność, szczegółowość, dokładność, samodzielność, rzetelność, kultura osobista, zdolność działania w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność;9) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;10)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;11)osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym wprzepisach o służbie cywilnej;12)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;13) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) ukończone kursy kosztorysowania;2) znajomość komputerowych programów projektowych. Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89431,or2110482025-ogloszenie-o-naborze-na-2-stanowiska-od-podinspektora-do-glownego-specjalisty-w-referac.html


Miejsce pracy: Gdańska 52, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby niepełnosprawne prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Dotyczy naboru na dwa stanowiska: OR.2110.48.2025 od podinspektora do głównego specjalisty w Referacie Inwestycji."1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52, parter,2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adresUrzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 1 grudnia 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będąrozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89431,or2110482025-ogloszenie-o-naborze-na-2-stanowiska-od-podinspektora-do-glownego-specjalisty-w-referac.html

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: zukowo.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-25

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało projekt nowelizacji [1], który pozwoli inspektorom Państwowej Inspekcji Pracy natychmiast decydować, czy umowy cywilnoprawne, takie jak umowa zlecenia lub o dzieło, powinny zostać ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

W 2026 r. zaczną obowiązywać nowe zasady ustalania stażu pracy. Do okresu zatrudnienia będzie można wliczyć nie tylko lata pracy na etacie, ale i te wynikające z innych form aktywności zawodowej. To rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy. Na ...