Kto szuka:
INVICTA
Stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
Lokalizacja:
Gdańsk, ul. Rajska 10
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi),
- Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną oraz mailową,
- Umawianiem wizyt oraz udzielaniem informacji o oferowanych usługach,
- Wspieraniem Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz badań,
- Prowadzeniem kompletnej dokumentacji medycznej,
- Przyjmowaniem i rozliczaniem płatności,
- Pracą w rejestracji oraz pomocą w zadaniach administracyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, najchętniej w firmie medycznej,
- Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2 / C1,
- Biegła znajomość języka polskiego,
- Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz zdolności do szybkiego opanowywania nowych aplikacji,
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby,
- Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków oraz dobra organizacja pracy,
- Inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Asertywność i odporność na stres,
- Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami.
Firma oferuje:
- Proces wdrożeniowy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków,
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę renomowanej firmie z branży usług medycznych,
- Grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy na zmiany; wszystkie niedziele i święta wolne,
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu,
- Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz oraz imprezy integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »