eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piekary Śląskie › Customer Service with English and SAP

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Customer Service with English and SAP

Lokalizacja:

Piekary Śląskie

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Customer Service with English and SAP
Piekary Śląskie
NR REF.: 1176361

O Roli:

Twoim głównym zadaniem będzie ciągłe doskonalenie Customer Experience.

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada na zapytania klientów i służy im wszelką pomocą i radą.


Obowiązki:

  • Gromadzenie istotnych informacji aby dokładnie odpowiadać na wszystkie zapytania klientów dotyczące: - dostępności produktów, stanów magazynowych, cenników, czasów realizacji, minimalnej ilości i/lub wartości zamówienia,
  • Śledzenie i rozwiązywanie problemów klientów w odpowiednim czasie,
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki i produkcji.
  • Maksymalizacja przychodów,
  • Budowanie profesjonalnych relacji z kontrahentami i powiązanymi kontaktami,
  • Analiza wymagań klientów, dopasowywanie produktów do potrzeb klienta - upewnianie się, że oferta jest odpowiednia pod względem technicznym, komunikując się z innymi działami i personelem w celu określenia i wyjaśnienia wymagań projektowych,
  • Korzystanie z wiedzy technicznej do tworzenia oferty,
  • Bycie łącznikiem pomiędzy zintegrowanym łańcuchem dostaw (ISC), logistyką, finansami a działem sprzedaży, aby spełniać oczekiwania klientów,
  • Usprawnianie cyklu end-to-end.


Umiejętności I Doświadczenie:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Customer Service lub pokrewnym,
  • Doświadczenie z systemem SAP SD lub MM (minimum 2 lata doświadczenia),
  • Znajomość języka angielskiego (minimum B2+),
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Orientacja na analizę problemów i ich rozwiązanie,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
  • Silne umiejętności pracy zespołowej – praca z zespołami wewnętrznymi i między funkcyjnymi,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Umiejętność pracy w dynamicznych i stresujących warunkach.


  Nasz Klient Oferuje:

  • Możliwość rozwoju umiejętności i kwalifikacji, podejmowania nowych wyzwań i odkrywania siebie na nowo w firmie
  • Możliwość reprezentowania firmy wobec kluczowych klientów i aktywnego budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
  • Praca w wielozadaniowym zespole, który wykonuje różnego rodzaju działania i zapewnia pełną obsługę Klienta;
  • Kontakt z klientami i ekspertami ze wszystkich obszarów biznesowych na całym świecie, da Ci szansę wykorzystania swoich zdolności językowych na co dzień,
  • Dedykowany program wdrożeniowy, plan szkoleń i wszelkie wsparcie potrzebne w trakcie okresu próbnego,
  • Dofinansowanie do urlopów,
  • Praca hybrydowa.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-29

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: HAYS

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady