Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lokalizacja:
Ostrowiec Świętokrzyski
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0906
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych, w tym przygotowanie pod względem proceduralnym przetargów, prowadzenie rejestru, sporządzanie sprawozdań, kontrola przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych przez wszystkie działy Ośrodka, opracowywanie regulaminów wewnętrznych zgodnych z ustawą o zamówieniach publicznych, wszczynanie postępowań zgodnych z regulaminem wewnętrznym na zaopatrywanie Ośrodka w materiały i urządzenia, powiadomienie o przetargach zgodnie z ustawą, wykonawców i dostawców usług.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- prawo zamówień publicznych
- obsługa komputera - exel, word
- Doświadcznie zawodowe na podobnym stanowisku.
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Staranność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
Miejsce pracy: Świętokrzyska 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres www: http://www.bip.mosir.ostrowiec.pl/index.php/ogloszenia/nabor-pracownikow
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »