eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Nowy Dwór GdańskiKIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNEGO/ SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNEGO/ SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Lokalizacja:

Nowy Dwór Gdański

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0576


Obowiązki:

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim poszukuje pracownika na stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNEGO 3/5 ETATU.
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2/5 ETATU.
Miejsce pracy: Nowy Dwór Gdański.

Podstawowy zakres obowiązków na stanowisko pracy Kierownik Działu Organizacyjnego:
nadzór nad archiwum i archiwizacją dokumentów,
prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem Spółki,
prowadzenie spraw w zakresie zawierania umów i zleceń realizowanych przez dział,
pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizowane zadania np. PEFRON, Urzędy Pracy,
prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej w Spółce w ramach realizacji zadań przez dział,
nadzór i dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych oraz środków transportu,
sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi, naprawami i konserwacją budynków, maszyn i urządzeń, dozorowania oraz racjonalnego wykorzystywania środków rzeczowych i finansowych,
sprawowanie nadzoru nad prawidłowością zaopatrzenia w materiały i sprzęty niezbędne do funkcjonowania Spółki oraz czystością i porządkiem,
sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem inwentarza przed kradzieżą, zmieszczeniem lub pożarem,
prowadzenie książek obiektów,
prowadzenie rejestru kontroli,
prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
prowadzenie spraw związanych z rozwojem i promocją usług Spółki,
przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych Spółki m.in. regulaminów, umów, zarządzeń, statutu, pism, protokołów oraz sprawowanie nadzoru nad ich aktualnością,
współpraca z obsługa prawną Spółki w zakresie prawidłowości i terminowości wykonywania usługi,
organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu oraz Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Wspólników,
nadzór nad aktualnością strony internetowej oraz oprogramowania,
redagowanie treści na stronę internetową, BIP oraz do mediów,
nadzór i kontrola nad realizacją zadań podległych pracowników,
nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy w tym kontrolowanie prawidłowości czasu pracy pracowników,
dbałość o rozwój zawodowy pracowników, organizowanie szkoleń wewnętrznych oraz prowadzenie ich ewidencji,
systematyczne zapoznawanie pracowników z ustaleniami i poleceniami przełożonych,
analizowanie różnego rodzaju danych z zakresu funkcjonowania działów i Spółki, wyciąganie wniosków, formułowanie planów rekomendowanie rozwiązań/zmian,
prowadzenie spraw związanych z monitoringiem i ochroną fizyczną obiektów oraz wykorzystaniem środków transportu i paliwa,
współpraca z innymi kierownikami działów i dyrektorami/kierownikami zakładów,
czuwanie nad prawidłową realizacją zadań podległego działu, za który jest odpowiedzialny wobec bezpośredniego przełożonego,
kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z funkcja i zakresem działania działu, a w razie potrzeby udzielanie czynnej pomocy poszczególnym pracownikom,
bieżące zaznajamianie pracowników z nowymi przepisami dotyczącymi zakresu działalności działu oraz podjętymi na ich podstawie decyzjami,
składanie sprawozdań z działalności merytorycznej podległego działu,
czuwanie nad prawidłowością stosowania postanowień Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy i Regulaminu Pracy,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki,
prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji publicznej,
dbanie o dobry wizerunek firmy.
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisko pracy Specjalista ds. zamówień publicznych:
koordynacja procesu przygotowywania zamówienia publicznego, w szczególności: współpraca przy dokonywaniu opisu przedmiotu zamówienia, opracowanie dokumentacji przetargowej i kontrola kompletności dokumentacji na podstawie dostarczonych materiałów, udział w pracach komisji przetargowej, zamieszczanie postępowań zgodnie z obowiązującymi zasadami,
sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Prawa Zamówień Publicznych, m.in. sprawozdania,
sporządzanie rocznego planu o udzielenie zamówień publicznych oraz jego aktualizacja,
opracowywanie oraz aktualizowanie procedur/regulaminów udzielania zamówień publicznych,
udział w pracach komisji przetargowych powołanych w związku z zamówieniami publicznymi,
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Naszym pracownikom oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
premie wynikające z systemu ocen pracowniczych,
kursy zawodowe oraz szkolenia specjalistyczne,
możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
dopłatę do karty MULTISPORT, OPIEKI MEDYCZNEJ, niezbędne narzędzia do pracy i odzież roboczą adekwatnie do zajmowanego stanowiska,
możliwość wystąpienia pracy w godzinach nadliczbowych.




Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Od Kandydatów oczekujemy: minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku o podobnej specyfice lub zakresie realizowanych zadań, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, wykształcenia wyższego preferowany kierunek: prawo, administracja lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisu regulujące problematykę zamówień publicznych), umiejętność formułowania poprawnych wypowiedzi ustnych i pisemnych, znajomość obsługi komputera dobrej znajomości pakietu MS Office, prawa jazdy kategorii B, samodzielności, sumienności, dokładności oraz rzetelności, kultury osobistej, umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywności.Mile widziane: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Miejsce pracy: Warszawska 28A, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Dokumenty potwierdzające staż pracy, Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, Oświadczenie o niekaralności oraz posiadaniu pełni praw publicznych.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wymaganych dokumentów na adres kadry@cwz.pomorskie.pl lub o złożenie ich osobiście w sekretariacie Centralnego Wodociągu Żuławskiego Sp z. o. o. w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 28 A 82-100 Nowy Dwór Gdański w terminie do 25.07.2025 r. w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 decyduje data wpływu.Prosimy w składanych dokumentach o zamieszczenie dopisku KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNEGO, SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.Oferty oraz składane dokumenty powinny być sporządzone i przedłożone w języku polskim.WAŻNE:Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.cwz.pomorskie.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-12

do końca oferty: 54 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...

Dane GUS wskazują, że czasowo poza granicami Polski przebywa obecnie około 1,55 mln Polaków. To wyraźny dowód, że praca za granicą ciągle cieszy się wśród nas popularnością. Jest to przede wszystkim efekt wynagrodzeń oferowanych nam ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...