Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Myślenice
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw kwatermistrzowsko-technicznych w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych
32-400 Myślenice ul. Przemysłowa 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
- współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
- ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku;
- współuczestniczy w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
- prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
- przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- współdziała w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
- współdziała w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego.
Warunki pracy
- praca biurowo-administracyjna;
- praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- praca na drugim piętrze, brak windy;
- prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- mnożnik kwoty bazowej: 1,800 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia - tytuł magister inżynier lub inżynier)
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
- dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
- dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
- znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
- znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
- umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
- umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach, ul. Przemysłowa 9, 32-400 Myślenice
sekretariat, I piętro, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »