Kto szuka:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Stanowisko:
Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej
Lokalizacja:
Warszawa, Praga-Południe
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
- prowadzenie zakładowej składnicy akt;
- informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
- przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
- udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
- monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
- udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
- przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
- monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
- Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
- nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
- przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
- monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
Budynek Zakładu nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków, nie posiada windy. Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
- pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
- terminową wypłatę wynagrodzenia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- doświadczenia: na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt
- preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne,
- kompetencji (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji
- w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy;
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
- systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
- terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »