eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej

Kto szuka:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

Stanowisko:

Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej

Lokalizacja:

Warszawa, Praga-Południe

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU
  • Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
    • prowadzenie zakładowej składnicy akt;
    • informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
    • przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
    • udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
    • monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
    • udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
    • przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
    • monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
  • Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
    • nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
    • przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
    • monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

 

Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

 

Budynek Zakładu nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków, nie posiada windy. Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.

 

OFERUJEMY
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
  • pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
  • możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
  • terminową wypłatę wynagrodzenia.

Wymagania stawiane pracownikowi:

WYMAGANIA FORMALNE
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA KONIECZNE
  • doświadczenia: na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt
  • preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne,
  • kompetencji (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji 
  • w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy;
WYMAGANIA DODATKOWE
  • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
  • systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób  z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-23

do końca oferty: 7 dni

pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.